Dec. 13, 2011

TISDAG-13-DEC-2011
http://www.spinell.se/wp-content/uploads/stockholm_arlanda.jpg
http://www.spinell.se/arlanda-pa-twitter/
God Kväll!
Inatt tillbringade jag hela natten på Arlanda :P
-why?
- jo, en vän till mig från Umeå har varit och mellanlandat i stockholm på sin resa till USA (Dallas)
vi har tyvärr inte träffats innan så jag kände att det var god tid att göra något åt saken :P

Det hela var en trevlig upplevelse, trots att jag var sten död hela natten -.-"
Han är en jätte gullig/trevlig kille btw ;)

Mer idag då...
Det var julpyssel på skolan XD   kändes stört att ha det igen men det var ganska kul förutom att en klasskompis som jag får spader på var med, men men varför hänga upp sig på det.
Det gjordes Knäck, ischoklad, pepparkakshus, julkort och en massa annat och jag höll till i köket såklart. bland allt godis :3
inte för att jag behöver bli sötare men iaf *haha* :P

nä nu får det räcka med skvaller ;)
natti natt mina små smurfar ;)
ÅH JUST FAN!!
Här är mitt julkort som jag fick till med lite problem på vägen ^^"

XoXo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0