Dec. 15, 2011


http://nicksayswhat.co.uk/2010/06/25/coca-cola-holidays-are-coming-advert/
NU när julen närmar sig och alla börjar yra runt som galningar i julstöket, har jag bestämt mig för att ta en dag ledigt och bara slappa, återhämta mig och *försöka* finna frid i ett kaos av klappar, skinka och andra ointressanta onödigheter ;)



Det finns ju så galet många jullåtar i världen och änu fler reklamer med jultema käns det som :P
Jag youtubade runt en massa nu på kvällen och hamnade på länkar till COCA COLAS underbara reklam från 1997 (om jag inte misstar mig) ♥Holidays are comming♥ 
Det är verkligen utantvekan den bästa cola reklamen om jag får välja!!
I ALLA FALL, hittade hela låten som sjungs av Melanie Thornton för er som inte visste det (jag gjorde inte det i alla fall :P)

tänkte dela den med er :D
♥lyssna och njut♥


Innan allt detta så skuttade jag och en vän till mig runt på stan som galningar för han skulle hitta klappar till päronen. vi lyckades med sökandet på Ö&B XD

själv ska jag ut dan innan.... den 23 (pengarna kommer då-.-") önska mig lycka till och om ni vet några bra ställen som har öppet då, skriv gärna !!
med det skrivet tänkte jag lägga mig och drömma om coca cola, killar och varför inte en vit jul ^^
Archive - New Year 2011 - Christmas gifts and toys wallpaper
http://www.zastavki.com/eng/Archive/New_Year_2011/wallpaper-25937-1.htm
XoXo Chris♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0